یزدانی و قاسم‌پور تنها شدند/خداحافظی استقلال و پرسپولیس با بقیه!

ورزشی تاریخ انتشار: 03/01/25 بدون نظر   42 بازدید

اندازه فونت    
یزدانی و قاسم‌پور تنها شدند/خداحافظی استقلال و پرسپولیس با بقیه!

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش منجیل خبر به نقل از ایسنا، هر کودک فوتبال‌دوستی تمایل دارد وقتی بزرگ می‌شود، یکی از آنها باشد. آنها تیتر خبرها را مال خود می کنند و در قلب مهم‌ترین لحظات تاریخ فوتبال جا دارند. در طول این سال‌ها هیچ کمبودی در رابطه با مهاجمان بزرگ وجود نداشته است ولی مهاجمان بزرگی در تاریخ بودند که متمایز از بقیه‌اند. در این قسمت می‌توانید با ۱۰ ماشین گلزنی برتر تاریخ فوتبال آشنا شوید.

برگزاری فصل آینده لیگ برتر با VAR

فدراسیون فوتبال قصد دارد با آموزش داوران لیگ برتر، فصل آینده را با کمک داور ویدیویی برگزار کند.

در شرایطی که سیستم کمک داور ویدیویی چند سالی است به کمک فوتبال آمده تا اشتباهات داوری به حداقل برسد، در ایران به خاطر برخی موانع، هنوز شاهد برگزاری بازی‌ها با VAR نیستیم. البته به واسطه ورود یک سیستم، در دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس و استقلال،   VAR در ایران اجرایی شد اما حالا همه منتظر هستند که این سیستم در همه بازی‌های لیگ به کار گرفته شود.

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی کشتی آزاد با کسب ۳ مدال طلا و یک برنز در ۵ وزن اول و شانس کسب ۲ طلا و ۲ برنز دیگر در ۵ وزن دوم، عنوان قهرمانی زود هنگام آسیا را از آن خود کرد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب ۳ مدال طلا و یک برنز در ۵ وزن اول و شانس کسب ۲ مدال طلا و ۲ برنز در ۵ وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام آسیا را از آن خود کرد.

رقیب حسن یزدانی به مدال برنز آسیا رسید

نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران به مدال برنز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا دست یافت.

در ادامه رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، هادی وفایی پور نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی مقابل پیلونگ لی از چین به روی تشک رفت و در پایان در مدت زمان ۲ دقیقه و ۳۲ ثانیه با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز آسیا شد.

احتمال لغو میزبانی ایران از مسابقات مچ‌اندازی آسیا/ فدراسیون بدنسازی در آستانه محرومیت

کنفدراسیون مچ‌اندازی آسیا، فدراسیون بدنسازی را به لغو میزبانی ایران از مسابقات مچ‌اندازی آسیا و همچنین محرومیت تهدید کرد.

کنفدراسیون مچ اندازی آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون بدنسازی ایران، ‌ اعلام کرد میزبانی ایران از مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به دلیل بی توجهی فدراسیون بدنسازی به ملزومات میزبانی از رویدادهای بین المللی، در آستانه لغو است و فدراسیون بدنسازی ایران نیز با محرومیت روبرو خواهد شد.

نتایج هفته بیست و سوم لیگ برتر/ خمس در مخمصه، مورایس غرق در بحران!

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد.

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با برگزاری دیدارهای شمس‌آذر – فولاد و تراکتور – ذوب‌آهن از ساعت ۱۷ آغاز شد. در جریان دیدارهای این هفته استقلال، پرسپولیس و سپاهان به ترتیب به مصاف آلومینیوم، ملوان و نساجی رفته‌اند. همچنین دیدار حساسی در بین مدعیان سقوط به لیگ دسته یک بین استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸ برگزار شد.

نکونام محروم شد

جواد نکونام با دریافت اخطار از بازی با شمس آذر محروم شد. جواد نکونام با دریافت کارت زرد در دیدار مقابل آلومینیوم اراک از بازی بعدی محروم شد.

سرمربی تیم استقلال در هفته سوم از داور بازی کارت زرد گرفته بود و این دومین کارت زرد نکونام در این فصل است.

تنش در نشست خبری سرمربی تراکتور/ خمس: همه چیز بد از آب درآمد/ سوال‌هایتان بی‌ادبانه است

سرمربی تراکتور از خوب پیش نرفتن برنامه‌هایش در بازی با ذوب آهن به عنوان دلیل اصلی شکست سنگین مقابل این تیم یاد کرد.

به گزارش منجیل خبر به نقل از ایسنا، تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با نتیجه سنگین ۴ بر یک مغلوب ذوب آهن شد. پاکو خمس، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از این دیدار در واکنش به ضعف در انتقال توپ از دفاع به خطوط جلو گفت: شیوه بازی ما از زمانی که من آمدم همین بوده که مدافعان بازی‌سازی را از عقب شروع می‌کنند. گاهی اوقات با سرعت بیشتر و گاهی اوقات با توجه به فشار تیم حریف نیاز به زمان بیشتری داریم تا خودمان را به زمین حریف برسانیم. گاهی بهتر و گاهی بد از آب در میاد و گاهی ممکن است شیوه بازی‌سازی در بازی کند باشد. در بازی امروز تیم حریف فضاها را به خوبی بست و علت باخت امروز این بود که همه چیز بد از آب در آمد. همیشه به این فکر می‌کنیم که کارها خوب بیشتر برود اما بعضا مثل این بازی بد از آب در آمد.

خلاصه بازی آلومینیوم صفر – یک استقلال

تیم فوتبال استقلال در دیداری سخت در جریان هفته بیست و سوم لیگ برتر موفق شد در اراک با یک گل، آلومینیوم را شکست دهد تا دست کم یه هفته دیگر هم صدرنشین جدول رقابت‌ها باقی بماند. تک گل این بازی را گوستاوو بلانکو در آخرین ثانیه های نیمه نخست به ثمر رساند.

پرسپولیس ۱ – ۰ ملوان/ تداوم تعقیب و گریز سرخابی‌ها برای صدرنشینی

پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال مقابل ملوان به پیروزی رسید.

پرسپولیس و ملوان امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. تک گل پرسپولیس در این دیدار را عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند.

ویدیو/ گل پرسپولیس به ملوان آفساید بود؟

محمدرضا ابوالفضلی می‌گوید گلی که عیسی آل‌کثیر به ملوان زد در موقعیت آفسیاد به ثمر رسیده است.

درویش در واکنش به نکونام: حرف‌هایش بچه‌بازی‌ست!

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به اینکه سرمربی استقلال در مورد پرسپولیس صحبت کرده است و آیا باشگاه پرسپولیس قصد ندارد یک ‌بار جلوی این اتفاق را بگیرد؟ گفت: این حرف‌ها بچه‌بازی است.

رضا درویش پس از مدیرعامل پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل ملوان در هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: خدا کمک کرد، زحمات بچه‌ها به بار نشست و این بازی را برنده شدیم. تیم ملوان نشان داد بی‌جهت نیست در این رده جدول قرار دارد. پرتلاش ظاهر شد و تیم بسیار خوبی است. به مردم انزلی، مربیان و بازیکنان خوب انزلی تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

این پست ۵۸ بار بازدید شده

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید
Surfe.be - سرویس تبلیغات بنری