Surfe.be - Advertising service توافق اولیه تراکتور با سرمربی سابق یک تیم‌ملی اروپایی - manjilnews.ir

توافق اولیه تراکتور با سرمربی سابق یک تیم‌ملی اروپایی

ورزشی تاریخ انتشار: 03/01/31 بدون نظر   21 بازدید

اندازه فونت    
توافق اولیه تراکتور با سرمربی سابق یک تیم‌ملی اروپایی

مدیرعامل تراکتور از توافق اولیه با یک سرمربی که سابقه حضور روی نیمکت یک تیم‌ملی اروپایی را دارد، خبر داد.

به گزارش منجیل خبر به نقل از ایسنا، هوشنگ نصیزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: با بردیف صحبت کردیم اما گفت یک-دو ماه دیگر می‌تواند به ایران بیاید. یکی دو تا از مربی‌های ایرانی بودند که الان بی کار بودند که با آن‌ها صحبت کردیم اما بنا به ملاحضاتی اتفاق نیفتاد ولی حتما باید از یک مربی خارجی استفاده بکنیم. چرا که مربی خارجی مشکلش این نیست که گوشیش را چک کند و ببیند چه‌کسی چه حرفی به او زده است!

آیا با فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی صحبت کرده‌اید؟ او گفت: بله

مدیرعامل تراکتور افزود: چند گزینه در فضای مجازی مطرح شده که صحت ندارند. مالک محترم باشگاه که برداشت خیلی خوبی از هواداران دارد ترجیح می‌دهد مربی خارجی باشد.

نصیرزاده گفت: با یکی از مربیانی که سابقه مربیگری در تیم‌های ملی اروپایی را دارد در حال مذاکره هستیم و عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم اسمش را مطرح کنم. تا یک ساعت پیش به توافق اولیه رسیدیم و قرار شد خودش مربی بدنساز و یک دستیار بیاورد.

آیا با اسکوچیچ و استراماچونی هم مذاکره کرده‌اید؟ او بیان کرد: با توجه به افزایش نرخ ارزهای خارجی، اعداد و ارقام اعلامی از سوی برخی مربیان بسیار زیاد است و هیچ کدام از باشگاه‌های ایرانی نمی‌توانند آن را بپردازند. با استراماچونی صحبت مقدماتی شد که بلافاصله پرونده‌اش بسته شد. مذاکره با اسکوچیچ هم درست بود اما ارقام بالایی پیشنهاد داده بود. بیشتر باید توجه‌مان به هواداران باشد، اما در غیر این صورت می‌توانستیم گزینه‌های دیگر را هم امتحان کنیم.

مدیرعامل تراکتور اضافه کرد: یکی از مربیان با ارزش اروپایی که سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی اروپایی دارد مدنطر ماست. چند بار تصویری صحبت کردیم و آفر فرستادیم و امیدواریم به نتیجه برسیم. بابت برخی نتایج به دست آمده پوزش می‌طلبیم و می‌خواهیم عزیزان صبر و حوصله به خرج دهند و قرارداد با سرمربی جدید به مدت ۱/۵ نیم فصل خواهد بود.

انتهای پیام

این پست ۳۰ بار بازدید شده

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه
شماره و آدرس خود را ارسال نمائید
Surfe.be - Advertising service Surfe.be - سرویس تبلیغات بنری